søndag 15. april 2012

Blogg-feber!

Blogg-feber er en sterkt utbredt sykdom, har jeg tenkt..
Og nå sitter jeg altså her selv..
Tanken har fått modne i ganske mange år, og de som kjenner meg vet at hodet er litt her og litt der, så tror ingen forventer at jeg skal bli en daglig blogger, og DET er jeg glad for!

Som eier av 1,5 mål tomt med gress som har behov for både klipping og raking er jeg faktisk glad for at det snør ute akkurat nå, men inne er det grønnt og fint. Forkultivering til årets grønnsaksbed er i sving alt, og snart er det på tide å låne både motorsag og jordfreser.

Våren har såvidt vært innom og sagt hei, men ikke annet enn hestehoven som blomstrer her oppe enda. Men etterhvert kommer det både bilder og beskrivelser av alt som kommer opp av jorda, skal ned i jorda og skal inn i stua... :D

Ha en vakker søndag folkens!

5 kommentarer:

  1. Næmen...er det her regnbua mi har havna?
    Passer flott her.
    Vælkømmin inn i bloggens verden snuppa. :)

    SvarSlett
  2. Regnbuen fra 17mai ja, fant ut at den kledde å pryde framsiden! :D

    SvarSlett
  3. Ikke alene med den tanken ;)Noe må en da også finne på! :D

    SvarSlett
  4. Yeeeeey! :-) Nå har jeg lagt meg til som følger hos deg. :-) Velkommen og lykke til. Blir spennende å se hva du blogger etterhvert. :-)
    Klemmer.

    SvarSlett
  5. Hei du! Velkommen til denne rare, store bloggverdenen vi "alle" lever i. ;-)

    SvarSlett